Klacht: Telegraaf komt niet of om 10 uur of daarna.

op 01 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

De Telegraaf komt de laatste 4 weken of helemaal niet of om 10 uur uitlopend naar 11 uur.
Ik stond een keer in de tuin toen de bezorger om half 11 met de krant kwam. ik zei goed op tijd is het niet. Een of ander onbeleefd figuur zei ja ik heb 2 wijken en het kan niet eerder. Daar heb ik dus helemaal geen boodschap aan. Telegraaf gebeld ja het was vakantie daar moest ik rekening mee houden
Nummer 2 vond het niet kunnen en zou zorgen dat hij op tijd kwam. Nog steeds niet. Dag Telegraaf ik hoef hem niet meer. Om 10 uur verdwijnt hij toch in de papierbak. Ook zeer klantvriendelijk. BAH.

Niet meer heb er nu genoeg van.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 augustus 2016 om 08:50 geantwoord

Geachte Mevrouw Verwoert,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging de laatste vier weken niet op orde is. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Onze excuses voor het ongemak.

Volgens onze administratie heeft u vandaag telefonisch contact met ons gehad hierover. Zoals telefonisch besproken was zullen wij er alles aan doen om de bezorging tot het einde van uw abonnement weer feilloos te laten verlopen.

Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Moniqueisabella