Klacht: Telegraaf: Al 10 dagen geen krant

op 07 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al 10 opeenvolgende dagen hebben wij geen krant gehad! Vanmorgen wederom gebeld. We zitten al voor de 3de keer in escalatiefase bij de Telegraaf. Maar het probleem wordt niet opgelost!
Afgelopen woensdag, werd me telefonisch medegedeeld dat in 3-kwartier tijd ik al de 5de beller vanuit Belgie was! Dus wij zijn niet de enigen!
Misschien is het een idee om de journalisten van de Telegraaf het probleem op te sporten, dan lukt het misschien wel.
22 jaar lang hebben wij de krant elke morgen in de bus gehad. Sinds het via BPost loopt, ongeveer 4 jaar, is het maar onzeker of we de krant het ’s morgens op tijd ontvangen.
(vanmorgen hadden we de kranten van donderdag en vrijdag in de bus, terwijl het zaterdag is! Afgelopen donderdag hadden we de kranten van maandag, dinsdag en woensdag.)
De keuze om de bezorging via BPost te doen was misschien een goedkopere oplossing. Maar ook hier geldt: GOEDKOOP IS DUURKOOP!

elke morgen de krant van die dag in de bus.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 maart 2020 om 15:34 geantwoord

Geachte heer Niessen,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de krant een ruime week heeft moeten missen.
U leest al lange tijd met ons mee en daar zijn we heel blij mee en dankbaar voor.

Wij begrijpen dat u een abonnement bij ons heeft om het laatste nieuws uit Nederland tijdig en correct thuis te ontvangen en wij moeten daar voor zorgen.

Op dit moment zijn wij druk met uitzoeken hoe we dit voor u kunnen oplossen. Er is contact opgenomen met B-post, onze bezorg partner in België en uw meldingen zijn aan hen doorgezet.

Wij werken aan een oplossing voor onze klanten in Hombourg. Onze excuses voor dit ongemak.

Wij zien dat u uw melding inmiddels ook bij ons gedaan heeft via de klantenservice.
Uiteraard houden we de bezorging de komende periode scherp in de gaten voor u en hebben wij verzocht om extra aandacht te geven aan een correcte -en tijdige bezorging.

Voor het nieuws van vandaag verwijzen wij u naar de digitale krant in de app of online.

Met vriendelijke groeten,
MH- Webcare Team

Heeft op 07 maart 2020 om 18:37 geantwoord

Webcare team, bedankt voor uw snelle reactie.
Dit betekent nog niet dat de zaak is opgelost....Dit heeft het verleden al aangetoond.

Alle klachten die gemeld zijn door arthur Niessen