Klacht: Telegraaf

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Heer Methorst,
Onze excuses voor de late reactie. Bedankt voor uw bericht dat u uw Telegraaf niet heeft ontvangen op 17 juni 2016. Wij hebben de melding naar het distributiecentrum gestuurd en gaan er vanuit dat het hier goed wordt opgepakt. Zij zullen nagaan waarom de Telegraaf niet bij u is bezorgd en zorgen dat dit niet nogmaals gebeurt. Wij danken u vriendelijk voor uw melding.
Met vriendelijke groet,

Monique, Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door Van denBrink