Klacht: Telefoonreperatie duurt bijna een maand + kost mij 100 euro

op 14 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

16 dember heb ik mijn telefoon, iphone 4s, op laten halen voor reperatie. 1,5 week geleden ben ik voor het eerst gebeld en heb ik iets gehoord over mijn telefoon. Namelijk: ik moet bij betalen aan de reperatie, terwijl ik een verzekering heb lopen van bijna 15euro per maand. Dit gaat mij 55 euro kosten. Oké, ik moet betalen voor mijn reperatie, omdat mijn verzekering blijkbaar niet goed zou zijn (?). Maar bovenop die 55euro betaal ik ook nog eens 50 euro per maand aan mijn telefoon abbonement, die ik niet kan gebruiken. Deze grap kost mij dus nu al in totaal over de 100 euro. En verder heb ik nog steeds geen benul wanneer mijn telefoon kan aankomen, op de site tracktrace kan ik zien dat mijn mobiel slechts is aangekomen en verder niks. Ik ben ongelooflijk ontevreden over jullie en stuur de volgende keer mijn mobiel zeker niet naar jullie op, ik zal ook iedereen afraden dit te doen. Een zelfstandige reparatie winkel in de stad of een technische student die het voor een paar tientjes doen en hem binnen een week, hooguit 2, klaar kunnen hebben is volgens mij de oplossing.

Ik hoop dat jullie met een vergoeding kunnen komen voor mijn 50 euro abbonementskosten en waar jullie me nog het allerblijst mee zouden maken is het leveren van mijn gemaakte telefoon. En als er dan misschien voor alles een logische reden zou zijn, geef dan ergens aan wat er aan de hand is. Laat niet de klant zelf alles regelen. Jullie krijgen er toch voor betaald? Wij moeten alleen maar betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 03 februari 2014 om 10:53 geantwoord

Geachte EelkjeA,

Betreffende uw klacht hebben wij u voorzien van uitleg, maar helaas niet meer van u vernomen. Wij sluiten derhalve uw klacht. Mocht u toch aanvullende vragen hebben, beantwoorden wij deze graag voor u!

Dynafix WeCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door EelkjeA