Klacht: Telefoonnummer van ons staat al weken bij een restaurant met Google Ad

op 11 oktober 2017 over Google in de categorie Zoekdiensten

Goeiedag, het telefoonnummer van De Haagsche Wens een restaurant in Den Haag staat al wekenlang met ons telefoonnummer 070 3605040 online met een Google AD, ik weet niet welke amateur dat heeft gedaan en misschien is het wel express gedaan, ik wens dat hier echt heel snel een einde aan komt want ik word nu echt te vaak gebeld door mensen en ik weet ook niet wat het nut ervan is want dat restaurant VERLIEST KLANTEN erdoor
Zelf zijn ze natuurlijk al door mijn ingelicht maar ze doen er niks aan, pure domheid.
Het is godsonmogelijk om een normaal klachtenformulier van Google te vinden, dat weten ze heel mooi af te schermen, via allerlei snufjes verwijzen ze constant door naar andere sites en menus

als het nummer 070 3605040 wat toebehoort aan Wesh International verdwenen is

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrickwesh