Klacht: Telefoonkosten €45 voor bellen met Ziggo

op 02 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Gisteren gebelt met Ziggo omdat bij mijn schoonmoeder de zenderpaketyen niet werken. Gebelt met 0900-0894 en krijg nu een tekening van ruim €45 voor bellen met Ziggo! Ee werd mij verteld dat met de nieuwe wet omtrent 0900 nummers dit niet meer mag/kan maar Ziggo neemt dit blijkbaar niet zo nauw. Tevens heeft mijn schoonmoeder nog steeds geen zenders van Ziggo. Ruim €45 armer en het probleem niet verholpen, klasse Ziggo. Jullie doen jullie naam weer eer aan, hey word weer bevestigd dat jullie niet klantvriendelijk zijn en mensen tegen de wet in op kosten jagen. Ben benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen. Bellen doe ik niet meer vanwege de ongeoorloofde kosten! Twitter krijg ik geen reactie op, ben benieuwd morgen maar de rechtsbijstand inschakelen denk ik.

Ik ben tevreden als de telefoonkosten worden gecrediteerd en mijn schoonmoeder tv kan kijken waarvoor ze betaald. #faal!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bas Verwoert