Klacht: Telefoonkosten

op 15 februari 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Op 11 december 2017 heb ik naar de Apple Store gebeld met de vraag of ik in aanmerking kwam voor de regeling vervanging van de batterij van mijn iPhone 6 voor € 29,00. Ik werd doorverbonden naar een vriendelijke medewerker die mijn gegevens nakeek en de telefoon op afstand controleerde. Hij zei dat ik in aanmerking kwam. Mijn telefoon is inmiddels gerepareerd. Enige tijd later ontving ik de rekening van mijn provider. Er wordt op de rekening vermeld dat ik op 11 december 2017 gebeld heb naar het nummer 0 900 1200 022 voor de tijdsduur van 12 minuten en 58 seconden met de kosten van €13,38 ex btw., € 16,20 incl. btw. Het blijkt dat ik ben doorgeschakeld naar een 0 900 nummer dat 90 cent per minuut kost. Ik was hiervan niet op de hoogte. Ik vind het onjuist dat men mij doorschakelt naar een betaalnummer zonder mij daarover in te lichten . Ik heb geprobeerd een e-mail te sturen naar Apple maar nergens kan ik een e-mailadres vinden waar ik mijn klacht kan neerleggen.

Ik wil graag de € 16,20 aan telefoonkosten terug.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin Laros