Klacht: Telefoonhoesjes niet ontvangen

op 20 februari 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 12-01-2017 2 telefoonhoesjes besteld, Ik heb toen een bevestigingsmail gekregen dat ik betaald heb, en dat het pakketje opgestuurd zou worden, maar als ik nu mijn pakketje wil traceren dan staat er dat ik niks heb besteld. Maar het geld is toch echt van de rekening afgegaan. Ik wou contact opnemen maar ik kan nergens een email adres of telefoonnummer vinden.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn pakketjes ontvangen en anders zou ik graag willen weten waar mijn geld gebleven is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 jaar geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Annevanleer

1 jaar geleden - Bestelnummer is: 26404099

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 februari 2017 om 23:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Leo van,

Vriendelijk willen we u informeren dat uw pakket werd verzonden via traceerbaar Airmail op 2017-02-18. Het trackingnummer is RS801163660NL.

U kunt via de volgende link uw pakket volgen:
http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=RS801163660NL

In algemeen zal het 10 tot 20 werkdagen (14 tot 28 dagen) kosten voor de aflevering. Dus het is normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen, want het is nog onderweg. Maar als u het pakket niet kunt ontvangen op 2017-03-18, neem dan zsm. contact met ons. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
William
www.miniinthebox.com

Heeft op 28 februari 2017 om 13:16 geantwoord

Nu heb ik thuis twee hoesjes ontvangen waarvan 1 goede en de andere is niet het hoesje dat ik heb besteld??? Niet erg blij..

Alle klachten die gemeld zijn door Annevanleer