Klacht: Telefoonhoesjes niet geleverd

op 16 juli 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb 1 juli een bestelling bij miniinthebox gedaan. Deze bestelling waren 6 telefoon hoesjes voor mijn Iphone. Nu heb ik 1 van de 6 telefoonhoesjes binnengekregen, terwijl op de site van miniinthebox staat dat ze allemaal verzonden zijn. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice en krijg een standaard mail terug met veelgestelde vragen en dat het tot 40 dagen kan duren. Toch vind ik het raar dat 1 van de 6 hoesjes wel binnen kan komen en de rest dan zoveel dagen meer moet gaan duren?

Meer duidelijkheid waarom 1 v/d 6 hoesjes maar geleverd is.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 augustus 2012 om 08:30 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door SamAlyssa