Klacht: Telefoonhoesje mocht niet worden geruild terwijl ik het gevraagd had.

op 10 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Afgelopen zaterdag kocht ik een telefoonhoesje bij de Action in Nuenen.
Ik vroeg aan de kassa voor ik het kocht aan de verkoopster of ik het kon ruilen als het niet paste. Ze zei dat dat mogelijk was als ik het aan de achterkant heel voorzichtig in zou knippen.
Dit heb ik thuis inderdaad heel voorzichtig gedaan maar helaas was het hoesje te groot.
Geen nood dacht ik en ik ging terug naar de winkel met de aankoopbon. Helaas ik kon het niet ruilen werd meteen gezegd, want dit hoesje was geopend geweest.
Toen ik vertelde dat Vera dat had gezegd is de verkoopster naar haar toe gegaan maar deze hield bij hoog en laag vol dat ze dat niet had gezegd. Nou gaat dit mij niet om het aankoopbedrag maar ze heeft gewoon keihard gelogen. Ik was echt heel erg teleurgesteld.

Als ik het hoesje wat echt nog geen 10 seconden uit de verpakking is geweest terug kan brengen en als ik mijn geld terug krijg.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilry Smeulders