Klacht: Telefoonhoesje

op 12 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 17 april een telefoonhoesje besteld bij miniinthebox. Nl. (Een zwarte met witte margrieten erop)
Na een paar weken begon die al te verkleuren.
Nu wou k dat gaan melden.
Toen ben ik op de site gaan kijken naar een email adres of een telefoon nummer waar ik met de klacht heen kon…
Nergens te bekennen, toen kwam ik erachter dat hun ook een Facebook pagina hebben.
Ik daarop met gun contact gezocht en hun zeiden van ja we kunnen nix meer voor je doen want je hebt 30 dagen de tijd om het retour te zenden en ik was net te laat..
1 ze zijn niet te bereiken via de mail of de telefoon en 2 ze hebben totaal geen service

(Kan geen foto toevoegen vanwege de grootte van het bestand)

Als ik mijn geld terug krijg van het hoesje..
de kosten bedragen €10.00..

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

6 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van MiniInTheBox.com

6 maanden geleden - Sorry zonder bestelnummer kunne wij u niet helpen. Logt u zich in in uw account, daar vindt u uw bestelnummer. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Girlie00

6 maanden geleden - Klacht is afgehandeld.. Heb het betaalde bedrag al binnen op mijn rekening...

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 juli 2016 om 10:19 geantwoord