Klacht: Telefoonglas

op 29 juni 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik kocht bij de kruidvat een extra glas voor op mijn nieuwe telefoon, echter beschermde deze niet mijn hele scherm waardoor het glas alsnog stuk ging. Toen ging ik weer naar de kruidvat om vervolgens een glas te kopen die het hele scherm dekte. Dit was op 15 juni 2017. Dit glas werkt alleen niet goed, ik moet telkens heel hard op mijn scherm klikken als ik iets wil typen, of iets wil aanklikken. Ook komt er telkens meer vuil onder het glas, terwijl het er gewoon keurig netjes op zit. Nu ging ik met deze klacht naar een filiaal bij mij in de buurt, maar daar werd ik weg gestuurd vanwege het feit dat ik geen bon of verpakking meer had. Wel heb ik een afschrijving en datum die ik kan laten zien.

Ik zou tevreden zijn als ik op een klantvriendelijke manier geholpen werd en eventueel een nieuw extra glas zou krijgen. Ook zou ik graag willen dat er goed naar de klacht wordt gekeken, en dat er in ieder geval aandacht aan wordt besteed. Ik koop vaak dingen bij het kruidvat en ben dan ook altijd tevreden, maar dit maal was er niet zo blij en zal ik niet zo snel meer zoiets hier kopen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AmberdeGraaf