Klacht: Telefooncentrale aangevraagd

op 04 oktober 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 1-9-2017 is onze nieuwe winkel open gegaan. Een broodjeswinkel met een bestelmenu voor bedrijven in de buurt.
Wij kwamen er achter dat de telefoon niet goed werkte. Daarom zijn wij naar de KPN winkel gegaan. De medewerker liep met ons mee en alles zou geregeld worden. Dit was op 5-9-2017. Het zou zo snel mogelijk geregeld worden.
Na een tijdje wachten hebben wij contact opgenomen om te vragen wanneer onze nieuwe centrale aangelegd zou worden. Uiteindelijk wordt dit 23-10-2017!!! Ook na herhaaldelijke verzoeken om het eerder te doen is het antwoord helaas dat kan niet, de 23e oktober is de eerste mogelijkheid.
Wij zijn als net gestart bedrijf ook afhankelijk van de telefoon en zijn zo teleurgesteld in de KPN die zegt alles te kunnen waarmaken. Tot nu toe hebben we alleen een offerte ontvangen en moeten we dus 7 weken zonder telefoon doen.

Als de centrale zo snel mogelijk wordt aangelegd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kanen en Koffie