Klacht: Telefoon zwaar beschadigd: mijn woord tegen dat van Belsimpel.nl

op 13 mei 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefoonabonnement verlengd via belsimpel.nl, met een nieuwe Samsung s5 Neo. !8 April geleverd gekregen, maar door het wachten op mijn vervangende nieuwe simkaart van mijn provider, pas vanaf 23 April kunnen gebruiken. Superblij; nieuwe telefoon, nieuwe simkaart, nieuw hoesje. Bij het gebruik van mijn telefoon was de kalibratie van mijn telefoon schots en scheef, opnieuw opgestart, dit leek toen redelijk verholpen, Een heel klein stipje netwerkverbinding, terwijl mijn oude telefoon volop verbinding had. Na 2 dagen nog hetzelfde en hierop een klacht doorgebeld en gevraagd wat ik hieraan kon doen. Belsimpel raadde me aan het retour te sturen, zodat het nagekeken kon worden en ik zonodig een nieuw exemplaar kreeg, mits het voldeed aan de voorwaarden dat het gewoon onbeschadigd was en alle assecoires erbij zaten. Jammer, telefoon weer kwijt voor even, maar niks aan te doen, met tegenzin weer doosje en bescherm materiaal uit de kast gehaald en telefoon retour gestuurd. Ontvangstbevestiging dat het er was en dat ze probeerden om het binnen 5 werkdagen op te lossen en ik in die tussentijd niet hoefde te bellen. Inmiddels 10 werkdagen verder, dus vandaag toch maar gebeld. Misschien maar goed ook, want het oordeel was al lang en breed zichtbaar bij hun. Mijn telefoon kon niet vervangen worden voor een nieuwe, want mijn telefoon was zichtbaar beschadigd. Er zaten krassen in het scherm en er was duidelijk zichtbare valschade…? Dit vond ik heel typisch, want mijn telefoon was immers maar 2 dagen oud en iedere ziel weet dat je door de nieuwigheid je telefoon de eerste paar maanden behandelt alsof je vloeibaar goud in je handen hebt. Ik was er best boos over, ik heb doorgedrukt dat ik de foto’s wilde zien, nou als ik dacht dat ik dus boos was, werd dat nog wel 3 niveau’s verhoogd toen ik de foto’s te zien kreeg in mijn mail. Mijn telefoon ziet er gvd (pardon my french) uit alsof ik die anderhalf jaar lang 3 keer per week heb laten vallen!!!!! Dit is NIET, ik herhaal driftig tikkend, NIET hoe ik mijn 2 dagen nieuwe telefoon heb opgestuurd naar hun!!! En nu is het dus gewoon mijn woord tegen dat van een heel bedrijf als Belsimpel.nl en ik kook over van woede, want ze zeggen gewoon doodleuk dat ze het zo hebben binnengehad en dat ze daar niks anders van kunnen maken. HOE DAN! Hoe ziet mijn telefoon er zo uit als je m gloednieuw terugstuurt!! Notabene als je m ook nog gewoon in je nieuw gekochte hoesje hebt zitten. Ik ben echt buiten mezelf! Ik moet nu dus gewoon 2 jaar lang een telefoon gebruiken die eruit ziet alsof ie al aan vernieuwing toe is. Oh ja, ik kon wel nog tegen 60/40 procent een nieuwe telefoon aanschaffen, dat koste me 115 euro. Dat zou helemaal mooi worden!! Serieus, je wordt gewoon aan de kant geschoven voor iets wat NIET mijn fout is en ik moet er maar gewoon mee leven. Echt belachelijk, ik weiger om het naast me neer te leggen, maar ik weet niet wat ik er nog aan kan doen. HELP!!
(hieronder 1 van de 6 foto’s — hoe mijn telefoon een grote deuk aan de onderkant heeft..??!!)

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon een nieuwe telefoon, want mijn telefoon is in het tussenproces door een andere partij dan mezelf zwaar beschadigd en ik zit nu met de gebakken peren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Manuela-83