Klacht: Telefoon zou gerepareerd zijn door derden zonder originele onderdelen

mr K op 24 maart 2020 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Telefoon is gisteren opgehaald, kreeg al binnen een paar uur na aankomst (binnenmelding 03:23 in de nacht, om 8:30 melding dat toestel niet onder garantie viel, omdat er geen originele onderdelen in zouden zitten (vreemd als je hem nieuw gekocht hebt bij kpn en nergens hebt laten repareren)
Na diverse telefoontjes werd ik afgewimpeld met u moet de onderzoekskosten maar betalen en dan krijgt u de telefoon wel terug.

Dit is al de zoveelste probleemmelding bij Dynafix, dramatische service!
Zolang ze maar niks hoeven te doen en geld kunnen innen.

Via een bekende die een telefoonwinkel heeft de foto’s laten zien die ik van Dynafix had gekregen en die geven aan dat het gewoon originele onderdelen zijn…

Gezien de meerdere ontzettend slechte ervaringen geloof ik hen dus niet echt meer.

Onderzoekskosten niet betalen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht mr K

2 jaren geleden - Toevoeging: Afgelopen Donderdag zou de telefoon terugkomen. Allereerst was het adres nog steeds niet aangepast, terwijl ik er 2x over gebeld had. Tevens zou ik van tevoren gebeld worden, wegens logistiek bedrijf waar ik werk, ook niet gebeurd. Ineens melding, adres onbekend, niemand aanwezig... Direct gebeld, 3 mensen gesproken en een beetje als vuil behandeld. Vooral door een dame, Jullie doen de informatie verkeerd, niet ik! Zelfs de GPS volger zei mij dat de chauffeur bij het verkeerde pand was, maargoed. Vrijdag kwam er een nieuwe bezorger, die als zzper ingehuurd was en uit de buurt van Enschede kwam, en deze was wel netjes. Belde toen hij opweg was, en belde toen hij hier was!

Reactie van de melder van de klacht mr K

2 jaren geleden - Bericht word geplaatst als Dynafix, maar ik ben gebruiker mr K

Bericht van Dynafix

2 jaren geleden - Geachte klant, Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie dan wel het toestel waar dit om gaat. Dan kijken wij graag mee met uw case. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht mr K

2 jaren geleden - Ondertussen 3 weken verder... Tevens ook 25 euro (!) aan extra telefoonkosten voor contact met klantenservice... echt belachelijk. IRMADRSA16496239

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 24 april 2020 om 11:21 geantwoord

Geachte klant,

Bedankt voor het toezenden van de gegevens.

Het spijt ons dat u onderzoekkosten moest betalen, maar volgens de voorwaarden van de fabrikant worden deze kosten altijd berekend als een apparaat buiten garantie is afgehandeld. Als u niet akkoord bent met deze voorwaarden adviseren wij u contact op te nemen met de fabrikant.
Verder zien wij dat de afspraak van 26-3-2020 niet is doorgegaan, wegens een verkeerd adres, en is uw toestel de volgende dag succesvol geleverd. Alsnog onze excuses hiervoor.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht mr K

2 jaren geleden - We zijn onderhand weken verder en nog steeds geen reactie. Via kpn opgestuurd en het moederbord blijkt kapot, alweer iets anders dan Dynafix beweert, tevens niet door een andere partij aan gewerkt ( Zoals ik al zei) stelletje oplchters

mr K

Heeft op 24 juni 2020 om 11:13 geantwoord

Is niks opgost

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Hiermee komen wij terug op bovengenoemde kwestie. De reparatie-afdeling constateerde onoriginele tapes in het toestel. Hiervan zijn foto's gemaakt. Bij het versturen van de prijsopgave zijn de betreffende foto's bijgevoegd. Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynafix

Alle klachten die gemeld zijn door mr K