Klacht: Telefoon voldoet niet aan retourvoorwaarden

op 28 juli 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik had vorige week eindelijk mijn iPhone SE besteld na lang te hebben gespaard hiervoor. Dag erna kwam hij binnen. Direct klopte er al niets van, er zat geen kabeltje bij voor de oplader. Wel zat er een Engelse adapter bij in het doosje en de Nederlandse oplader zat niet in het doosje? Dat voorspelde al niet veel goeds. Na de telefoon opgeladen te hebben bij een vriendin, werkte de telefoon ook nog niet eens fatsoenlijk. 2 dagen er na de telefoon teruggestuurd precies zoals beschreven stond in de retourvoorwaarden. Vandaag kreeg ik een mail dat de telefoon is ontvangen maar niet voldeed aan de retourvoorwaarden. Mijn moeder had toen opgebeld naar belsimpel en daar konden ze ons alleen maar wijsmaken dat er krasjes op het scherm zaten. Krasje na 2 dagen de telefoon in gebruik te hebben? Ze kunnen ons nu alleen maar 90% van het aankoopbedrag teruggeven, oftewel we lopen 60 euro mis.

Ik ben pas tevreden als ze ons het hele aankoopbedrag terugbetalen. Toen ik de telefoon terugstuurde, zaten er absoluut nog geen krasjes op.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa Schreurs