Klacht: Telefoon verkeerd gelijmd

op 27 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half april heb ik mijn toestel bij Dynafix ter reparatie gesteld omdat het scherm stuk was, nu is de achterkant losgelaten want er was een probleem met de accu deze was uitgezet , voor de reparatie was alles prima.
Heb de reparatie nu door een ander bedrijf laten doen Swoop deze bedrijf heeft geconstateerd dat dat er normale secondelijm op de binnenkant van de achterkant zit nu heb ik extra kosten dankzij Dynafix.

Gewenste Oplossing:

Ik zal blij zijn als Dynafix voor deze kosten op zou draaien ik geef hun het vertrouwen dat ze mijn telefoon de Galaxay S 7 Edge goed zouden repareren dit is niet gebeurd ik moet nu €110,- voor hun gepruts

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Naar aanleiding van uw klacht hebben wij de betreffende reparatie opgezocht in ons systeem. Tijdens de reparatie van uw toestel is de display module vervangen. Daar wij een officieel reparatiebedrijf zijn gebruiken wij alleen originele onderdelen. Hier zal dan ook nooit secondelijm worden gebruikt. Tevens gaan wij niet uit van uitspraken welke het bedrijf Swoop doet daar zij geen officieel erkend reparateur zijn voor Samsung toestellen. Daar dit toestel niet als 'repeat' reparatie is aangemeld bij onze service, en is afgegeven bij een niet officieel reparatiebedrijf kunnen wij uw verzoek tot het compenseren van kosten niet honoreren. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 juli 2017 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Heeft op 10 juli 2017 om 15:23 geantwoord

Jullie beweren dat jullie niet met seconde lijm hebben gewerkt toen ik mijn toestel van de reparatie terug kreeg rook deze wel heel verdacht na lijm . Ik heb hem inmiddels ergens anders laten maken rook ook geen lijm kortom ik ben helemaal klaar met Dynafix

Alle klachten die gemeld zijn door R.G.Hack