Klacht: TELEFOON VERDWENEN!

op 27 juli 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrouw is nu al 2 maanden haar telefoon kwijt. Deze is via PostNL Track & Trace verstuurd naar Dynafix, het gaat om een gloednieuwe Samsung Galaxy S6. Er was iets met het Samsung Account mis wat zij konden oplossen.

Inmiddels heb ik van PostNL zwart op wit dat de telefoon op 15 juni 2016 is bezorgd bij Dynafix. Zij ontkennen dit en ik hou mijn hart vast als ik via google Dynafix intyp en vele vergelijkbare klachten lees.

Gewenste Oplossing:

Die telefoon moet terug en wel heel snel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 02 augustus 2016 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Wij kunnen u helaas niet meer uitleggen dan al meermaals via andere wegen gedaan is. Wij verzoeken u contact op te nemen met de verzendende partij ofwel postNL.

We begrijpen uw ongemak in deze case maar kunnen u spijtig genoeg niet van een oplossing voorzien.

Onze oprechte excuses voor alle ongemak.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door RJ1988