Klacht: TELEFOON VERDWENEN!

op 27 juli 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn vrouw is nu al 2 maanden haar telefoon kwijt. Deze is via PostNL Track & Trace verstuurd naar Dynafix, het gaat om een gloednieuwe Samsung Galaxy S6. Er was iets met het Samsung Account mis wat zij konden oplossen.

Inmiddels heb ik van PostNL zwart op wit dat de telefoon op 15 juni 2016 is bezorgd bij Dynafix. Zij ontkennen dit en ik hou mijn hart vast als ik via google Dynafix intyp en vele vergelijkbare klachten lees.

Die telefoon moet terug en wel heel snel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 02 augustus 2016 om 13:17 geantwoord

Geachte heer,

Wij kunnen u helaas niet meer uitleggen dan al meermaals via andere wegen gedaan is. Wij verzoeken u contact op te nemen met de verzendende partij ofwel postNL.

We begrijpen uw ongemak in deze case maar kunnen u spijtig genoeg niet van een oplossing voorzien.

Onze oprechte excuses voor alle ongemak.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door RJ1988