Klacht: Telefoon Stalking En Telefoon Terreur Door Call Center Van Powertip.nl

op 23 mei 2020 over Powertip in de categorie Algemeen, Energieleveranciers

Geachte Mevrouw En Meneer.
Hierbij verzoekende dat ik regelmatig wordt lastig gevallen via de telefoon, Telefoon Stalking en Telefoon Terreur door het internet bedrijf Powertip.
Dit bedrijf probeert mij over te halen om over te stappen van het huidige energie maatschappij naar een andere energie maatschappij maar dit gaat gepaard met verbale destructieve controle technieken en trucs. Op het moment dat je het nummer wegdrukt, belt Powertip meteen weer terug en vaak heb je het niet in de gaten, omdat er op het scherm prive nummer staat en soms ook met een onbekend 06 nummer en vast nummer terug bellen.
Dit is heel vervelend en doordat Powertip steeds terug bellen en mijn eigen familie en vrienden er niet eens door komen met bellen is dit heel storend en heel vervelend.
Zou hier wat aan gedaan kunnen worden want het moet toch niet zo zijn dat Powertip je hele leven gaat beheersen.
Hierbij hopende dan ook zo spoedig mogelijk op een Bericht en een reactie van u.
Met de vriendelijke groeten van de Ondergetekende Meneer Erwin Leeuwerink. Uit Amsterdam-NoordOostzanerwerf.

Geachte Mevrouw En Meneer

Zou graag, dat het contact met de Call Center van Powertip.nl zo spoedig mogelijk stopt en dat de leden van het call center van powertip stoppen met telefoon stalking en telefoon terreur, want dit is niet alleen heel vervelend maar ook heel storend. En ook omdat je anders dan weer aangifte moet doen bij de politie en er een proces verbaal moet laten opmaken etc. Allemaal heel veel gedoe wat helemaal niet nodig is als deze volwassenen zich ook daarnaar gedragen en stoppen met deze kinderachtige leutergefleuter door de telefoon.
Hierbij hopende dan ook zo dpoedig mogelijk hierover een bericht en een reactie over te ontvangen.
Met de vriendelijke groeten van de ondergetekende Meneer Erwin Leeuwerink. Uit Amsterdam-NoordOostzanerwerf.

Het Adres Van Powertip Betreft
Joop Geesink Weg 127
1096 AT Amsterdam
E-Mail: [email protected]
Website: https:www.powertip.nl
Telefoonnummer: 085-7326889
Onder de Kamer Van Koop Handel Nummer: 69483663
En Het BTW Nummer: NL857889655B0

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Powertip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink