Klacht: Telefoon opgestuurd

op 29 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mij iPhone 5c opgestuurd naar Dynafix, na het niet kunnen opstarten en herstellen van het toestel.De telefoon viel plotseling uit en is niet gevallen of nat geworden. Voorafgaand heb ik met Apple al een aantal uren aan de lijn gehangen en die gaven aan dat het een defect moest zijn. Op advies van Ben heb ik hem opgestuurd naar Dynafix. Ik krijg na een aantal dagen een mailtje, zonder uitleg wat er mee aan de hand is ” Onherstelbaar en valt niet onder de garantie” Kost u 388 euro. Dat kan toch niet zonder verklaring zeggen dat het niet onder de garantie valt, ongelooflijk. Bij welke partij kan ik aankloppen of moet ik meteen mijn rechtsbijstand bellen?

Een goede oplossing met een eerlijk verhaal.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht oudenal

8 maanden geleden - Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstand ingeschakeld, zij zullen voor mij direct communiceren met Ben over deze zaak. Ik ben zelf geadviseerd om niet met Dynafix meer in contact te treden.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 september 2016 om 09:26 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na eerder bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 14 september 2016 om 17:30 geantwoord

Nee, ik heb een andere reactie geplaatst die hier niet staat, die zal ik hier herhalen: Ik heb meerdere malen met Dynafix contact gehad, maar nu van mijn Rechtsbijstand begrepen dat ik geen rechtstreeks contact mag hebben met Dynafix. RB gaat het voor mij overnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door oudenal