Klacht: Telefoon nog steeds niet ontvangen

op 24 maart 2013 over Trowaa.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

De website beweert: vandaag besteld, morgen in huis. Ik heb op vrij 15/3 een telefoon besteld. tot ma 18/3 niets gehoord. mail gestuurd op dinsdag . krijg ik die middag bericht dat de bestelling verstuurd is en ik die avond een t&t code ontvang. niets ontvangen. woensdag weer een mail gestuurd met de vraag naar de t&t code en dat ik de bestelling wil annuleren. die avond om 12 u ontvang ik een t&t code. bekijk ik de code op Postnl, blijkt dat het pakketje niet eens aan postnl is afgeleverd door trowaa.nl, het is alleen digitaal aangemeld. Stuur ik weer een mail om de bestelling te annuleren, krijg ik om 1 u ’s nachts bericht dat “Volgens hun informatie de bestelling al bezorgd is?”
De status op hun website staat nog steeds op : bezig met verwerken en op de postnl site: onbekend

Graag mijn aankoop bedrag van 265 euro terug.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trowaa.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trowaa.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Trowaa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Trowaa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Trowaa.nl

7 jaren geleden - Op 28-05-13 heeft klant het toestel alsnog ontvangen.

Bericht van Trowaa.nl

7 jaren geleden - Op 28-03 is het product alsnog geleverd.Excuses voor de vertraging.

Trowaa.nl

Heeft op 20 juni 2013 om 11:22 geantwoord

Op 28-03-2013 is het product alsnog geleverd.

Excuses voor de vertraging.

Alle klachten die gemeld zijn door didi2013