Klacht: Gekochte Iphone bleek uiteindelijk gestolen!

op 15 januari 2014 over Trowaa.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 03 juni 2013 een iphone gekocht bij Trowaa.nl. Onmiddellijk betaald en na enorm veel aandringen en dreigen uiteindelijk na 14 dagen de GSM toegestuurd gekregen. Alles leek OK tot de GSM na ongeveer 1 maand geen oproepen meer kon uitvoeren en ontvangen.
Uiteindelijk bleek dit toestel door de UK-provider O2 geblokkeerd te zijn omdat dit toestel gestolen was. Onmogelijk om het toestel te deblokkeren. Aankoopprijs 480 euro in de vuilbak.
Klacht neergelegd bij de politie tegen Trowaa.nl

Deblokkeren toestel of terugstorten aankoopprijs

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trowaa.nl

Heeft op 16 januari 2014 om 15:18 geantwoord

Klacht is nog altijd niet opgelost!!!!
IMEI was 013199002457328.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Trowaa.nl in behandeling genomen

Bericht van Trowaa.nl

3 jaren geleden - Geachte klant, Vervelende situatie, echter heeft u ons nooit hierover geinformeerd. Wanneer u uw Imei nummer verstuurd zullen wij controleren of het toestel van ons afkomstig is. Indien dit het geval is zullen wij dit uiteraard voor u oplossen. Graag ontvangen wij het Imeinummer zodoende kunnen wij dit alsnog verifieren.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Trowaa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Trowaa.nl

Heeft op 16 januari 2014 om 15:53 geantwoord

Desbetreffende onbekende klant gemail met het verzoek zijn gegevens te versturen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Trowaa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ErikVDS