Klacht: Telefoon nog niet ontvangen maar kan niet opzeggen door fout bij Post.nl

op 04 oktober 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Meer dan 9 dagen geleden mijn abonnement verlengd met nieuwe telefoon bij Telfort. Maar nog steeds geen telefoon ontvangen.
Zeker 10 keer dat 0900 nummer gebelt maar niemand kon (wou) mij helpen. Abonnement afgezegd maar dat ging ook niet, want ze moesten de telefoon eerst terug. Ik moest me maar met Post.nl in verbinding stellen. Dit heb ik dan ook weer gedaan (alweer een 0900 nr). Hier werd mij verteld dat er al dagen achter elkaar een storing was bij het sorteercentrum en dat ze alles probeerden op te lossen. Ik weer Telfort gebelt (jawel hoor alweer 0900) en dat verteld. Mij werd toen gezegd dat hun daar niks aan doen kunnen en het zelf maar moest regelen en dan mijn telefoon terug sturen. Mijn contract moet ik binnen 14 dagen opzeggen waarvan al 10 dagen om zijn.
Ik word een beetje gek van dat Telforts-gedoe. NEE NOOIT MEER TELFORT. Bah.

Als het heel snel wordt opgelost. Anders houden ze me ook nog aan het contract ( zonder telefoon)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma.