Klacht: Telefoon niet op tijd terug door hun eigen fout

op 14 juli 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn telefoon vrijdag laten ophalen. Binnen 3 werkdagen zou ik ‘m gerepareerd terug krijgen. Door een storing in hun systeem was de betaling niet doorgekomen. Nu heb ik mijn telefoon niet terug voordat ik op vakantie ga. Ik ben dus onbereikbaar op mijn vakantie, kan niet navigeren en geen foto’s nemen. Ik ga voor het eerst als alleenstaande moeder met mijn zoontje van 6 naar Italië. Het is allemaal al spannend genoeg. Ik spreek de taal niet. Lang leve Google translate. Ik heb heel vaak gebeld met Dynafix. Ik word elke keer afgescheept. Ze nemen geen verantwoording voor hun eigen fout. Samsung kon er ook niks mee. Die hebben een mailtje gestuurd dat ze het met spoed moeten behandelen. Daar komt bij dat op de website van Samsung staat dat schermreparatie 314 euro is en de prijsopgave was 390 (!) euro omdat ook vastzittende onderdeeltjes vervangen zouden moeten worden, terwijl ik duidelijk had aangegeven ALLEEN het scherm. Als ik het toch anders wilde, dan moest ik 59 euro onderzoekskosten betalen en opnieuw mijn toestel moeten laten ophalen en dan moest ik blijkbaar op de juiste manier aangeven dat het alleen om schermreparatie gaat. Ze nemen geen verantwoording. Konden ook geen leentoestel geven. Ik moest zelf maar een toestel ergens lenen of leasen. Het enige dat ze doen is een berichtje sturen naar de afdeling dat het met spoed behandeld moet worden, maar ze willen niet bellen naar de afdeling “nee mevrouw, dat kunnen we toch niet doen bij alle toestellen”. Ik vraag alleen of ze hun verantwoording nemen en voor een oplossing kunnen zorgen. Hele slechte service.

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag mijn toestel of een leentoestel krijg. Zodat ik ontspannen op vakantie kan gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring met onze service heeft. Wanneer we de gegevens erbij pakken zien we dat de reparatie momenteel in volle gang is. Dit proces kunnen wij spijtig genoeg niet meer bespoedigen dan al wordt gedaan. Tevens beschikken wij niet over leentoestellen welke we aan u kunnen verstrekken. Uw gewenste oplossing kan dan ook niet gehonoreerd worden. Wat betreft de kosten voor de reparatie hebben wij intern navraag uitgezet om na te gaan of het restbedrag dat er is tussen de prijs op de website en de opgemaakte prijsopgave te crediteren. Mocht hier goedkeuring voor komen, dan zult u dit bedrag spoedig op uw rekening krijgen gestort. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 31 juli 2017 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Heeft op 31 juli 2017 om 20:25 geantwoord

Ik heb meerdere keren een antwoord gegeven, maar helaas is dit blijkbaar niet doorgekomen. Ik vind het zeer spijtig dat Dynafix niet hun verantwoording heeft genomen. De telefoon zou ik 3 dagen kwijt zijn, uiteindelijk is dit dus bijna 2 weken geworden... voor een schermreparatie. Schandalig! Dat ze me tegemoet willen komen in de kosten vind ik op zich prima. Want deze prijzen staan niet op de website. Ik heb hier tot op heden nog geen cent van gezien. Ik ga er vanuit dat dit alsnog geregeld word.

Met vriendelijke groet,

Agnes Appelman

Alle klachten die gemeld zijn door Agnes.1980