Klacht: Telefoon niet goed gerepareerd

op 07 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Beste Dynafix,
Ongeveer een maand geleden heb ik mijn telefoon door jullie laten maken. Ik ben verzekerd bij Vodafone en deze schade viel dus gewoon onder mijn verzekering. Toen ik mijn toestel weer ontving zag hij er al niet goed gemaakt uit. Het scherm zat een beetje los, de putjes in het frame (telefoon was van hoog gevallen) zaten er nog steeds in en hij liep snel de eerste week al weer een paar keer vast. Nu amper een maand later zijn de klachten alleen maar erger geworden. Voornamelijk het scherm reageert niet goed (waardoor typen heel vaak mis gaat) en hij mijn telefoon loopt elke dag wel een paar keer vast.

Het is jullie verantwoordelijkheid om de telefoon goed te repareren. Ik zou het op prijs stellen als jullie mijn telefoon weer aannemen en zorgen dat de klachten aan mijn telefoon verdwijnen, ik ben uiteraard niet voor niks verzekerd. Ik neem aan dat dit onder de garantie valt (van de reparatie)?!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Erik_Amsterdam

2 maanden geleden - Beste Dynafix, Bedankt voor de reactie. iRMAVODA14630099 IMEI:355402075822253 Met vriendelijke groet, Erik

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 15 juni 2017 om 11:36 geantwoord

Geachte klant,

Door technische problemen op klacht.nl krijgen wij spijtig genoeg geen (tijdige) meldingen van nieuwe klachten en reacties waardoor wij u niet optimaal van dienst kunnen zijn. We willen u dan ook vragen om uw klacht via de volgende link in te dienen:

Na ontvangst van uw klacht zullen wij ervoor zorgen dat deze zo snel als mogelijk in behandeling genomen zal worden.

Dynafix Wecare-team.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, In navolging van uw eerder geplaatste klacht zouden wij u graag nog van een reactie voorzien. Het is spijtig om te vernemen dat u nog steeds klachten ervaart met uw toestel. We willen u dan ook vragen om het toestel opnieuw aan te melden ter reparatie en ons te voorzien van het nieuwe iRMA nummer. We zullen er dan bij binnenkomst voor zorgen dat het toestel een uitgebreide inspectie krijgt en dat alle geconstateerde problemen verholpen zullen worden. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik_Amsterdam