Klacht: Telefoon niet gerepareerd teruggekregen

op 17 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben mijn telefoon totaal 2 maanden kwijt geweest aan dynafix.
Ik kreeg tussendoor een bericht van dynafix dat zij de telefoon niet zelf konden repareren en dat ze hem hadden uitgeleend aan een ander bedrijf om hem extern te laten repareren.

Informatie over uw reparatie
Reparatienummer: iRMAAMRI10939405
Referentie:

Beste klant,

Het toestel dat u ter reparatie heeft opgestuurd Nokia, Lumia 920, ons referentienummer iRMAAMRI10939405, zal niet bij onze verkozen reparatiecentrum Dynafix gerepareerd worden, maar wordt doorgestuurd naar een externe reparatiedienst.
Zodra het toestel gerepareerd retour is, ontvangt u hierover een bericht.

Met vriendelijke groeten,

Dynafix Repair

Al met al kreeg ik eindelijk een mail dat ze de telefoon zouden opsturen en zou ik dus eindelijk na 2 maanden mijn mobiel weer kunnen gebruiken dus helemaal blij.
Bij aankomst kwam ik erachter dat er helemaal niks met de telefoon gedaan was en dus gewoon nog steeds dezelde problemen vertoonde. Na contact met dynafix 20 minuten in de wacht a 0,45 cent krijg ik deze email!!

´Van: Mark Koggel
Verzonden: ‎28-‎8-‎2013 13:38
Aan:
Onderwerp: RE: iRMAAMRI10939405

Geachte mevrouw Marres,

Door een technische storing is het toestel niet in reparatie geweest.

Daarom verzoek ik u om het toestel opnieuw naar ons op te sturen.

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groeten,
Best regards,

Dynafix Care B.V.
Mark Koggel
Customer Care Center

DIT KAN EN MAG TOCH NIET….eigenlijk vind ik dat iedereen moet weten dat dynafix gewoon echt een heel erg slecht bedrijf is.

Gewenste Oplossing:

Een compensatie voor alle telefoontjes naar Dynafix en het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon en eigenlijk vind ik dat iedereen moet weten dat dynafix gewoon echt een heel erg slecht bedrijf is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 14 februari 2014 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte E.Marres,

Wij hebben u naar aanleiding van deze klacht van uitleg en een oplossing voorzien. Wij hebben helaas geen reactie van u mogen ontvangen en sluiten derhalve uw klacht. Mocht u echter toch aanvullende vragen hebben, zijn wij uiteraard bereid deze voor u te beantwoorden!

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door E.Marres