Klacht: TELEFOON NIET GELEVERD WEL VOOR BETAALD

op 09 oktober 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Half juli bestelde ik bij Belsimpel een nieuwe telefoon. Helaas werd deze niet afgeleverd bij mij, maar bij mijn buren 10 huizen verderop door een fout in de adresgegevens. Wel stond mijn eigen naam duidelijk aangegeven op het pakket en die van mijn buren overduidelijk niet. Aangezien mijn buren het pakketje en mijn naam niet herkende hebben ze het pakketje met de telefoon teruggegeven aan de bezorger.

Nu twee maanden later heb ik nog steeds geen nieuwe telefoon ontvangen en betaal ik ondertussen al twee maanden voor mijn nieuwe telefoon en abonnement. Na een oneindig lange mailwisseling is Belsimpel er nog steeds van overtuigd dat het pakket bij mijn buren ligt, wat dus absoluut niet het geval is en wordt er op geen enkele wijze gezocht naar een oplossing.
Ik zelf zit ik nog steeds zonder telefoon, maar wel met de kosten van mijn onbezorgde telefoon.

Bestelde telefoon alsnog geleverd en een vergoeding voor de maanden waarvoor ik wel heb betaald, maar niet gebruik heb kunnen maken van mijn nieuwe telefoon. OF huidige abonnement stop laten zetten, zodat ik zelf ergens anders een nieuwe telefoon kan bestellen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kathelin Doornhof