Klacht: telefoon niet geleverd

op 11 december 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou een telefoon worden geleverd tussen 12:00 en 13:40. De hele tijd thuis geweest. Kreeg na het tijdvak doodleuk de mededeling dat ik niet thuis was aangetroffen. Even in de brievenbus beneden (appartement) gekeken, maar geen briefje zoals het hoort. Niemand gehoord of gezien. De bezorger is dus NIET GEWEEST.
Na contact is het verhaal inmiddels gewijzigd in ‘er waren wegwerkzaamheden’. DUS NIET. Die bezorger is gewoon een leugenaar.
Een nieuwe afspraak kan worden gemaakt. U bent over 6 dagen aan de beurt. Wat een schande.

Jammer dat je niet mag antwoorden op de reactie van het bedrijf, maar de klacht is niet opgelost, want wat zij schrijven (nadat jullie een extra mail hebben gestuurd!!!) is absoluut NIET waar. Ik ben de hele dag thuis geweest, er lag GEEN briefje in de brievenbus dat de bezorger is geweest (2x niet dus), er waren geen wegwerkzaamheden zoals de bezorger beweert. De bezorger en nu het hele bedrijf waarvoor hij werkt is een leugenaar. Goedpraten wat krom is, is geen oplossing van het probleem.

Overigens heb ik de order bij Tele2 gecancelled en heb ook daar de klacht van OPD neergelegd. Daarna de telefoon besteld via mobiel.nl, die de telefoon gewoon de volgende dag probleemloos laten bezorgen door Postnl. Prima geregeld.

Gewenste Oplossing:

Vandaag nog leveren telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 15 december 2017 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ik heb in ons systeem uw order gegevens erbij gezocht, Ik zie in ons systeem inderdaad dat uw pakket niet geleverd is. Er zijn twee afleverpogingen geweest, namelijk op 11 december en op 12 december. Wanneer de tweede afleverpoging niet succesvol is dan wordt de order automatisch geannuleerd.
Helaas kan ik hier niets aan veranderen.

Onze excuses dat uw pakket niet geleverd kon worden.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Zoef01