Klacht: telefoon niet bezorgd, was niet ontvangen volgens OPD

op 13 oktober 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

9 sept heb ik bij tele2 mijn abonnement verlengd met een nieuwe Samsung S6 die 12 sept. bezorgd zou worden maar er kwam niemand na bellen met tele2 en OPD bleek dat mijn toestel er niet was, nogmaals OPD gebeld en werd zeer onvriendelijk door de tefoniste te woord gestaan.
Daarna een maand lang naar tele2 gebeld en gebeld maar het werd pas opgelost toen ik zei dat ik het abonnement niet meer wou en dat ik naar een ander zou gaan. bleek dat het toestel toch bij OPD was en word plotseling vandaag 13 oktober eindelijk bezorgd. een onbetrouwbare partner voor Tele2 vind ik en het doet hun naam geen goed misschien tijd voor een andere koeriersbedrijf gezien alle klachten

als alle afspraken worden nagekomen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Online Pakket Dienst

11 maanden geleden - Beste Bert Gransch, Hebt u inmiddels een oplossing gevonden/gekregen voor de klacht die u destijds heeft gehad? We willen graag deze klacht afsluiten en hopen uiteraard dat je een oplossing hebt gevonden, al dan niet via OPD of buiten OPD om. We horen uiteraard graag van je of dit het geval is. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 27 februari 2017 om 13:33 geantwoord

Beste melder van de klacht,

Gezien deze tijd geruime tijd geleden is geplaatst willen we deze graag afsluiten. Om misverstanden te voorkomen zullen we deze klacht dan ook in behandeling nemen en meteen als opgelost markeren. Mocht dit niet het geval zijn voor deze klacht dan horen we dit uiteraard graag.
OPD zal actief gaan reageren en samen met u zoeken naar een passende oplossing voor de klacht.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door bergra