Klacht: telefoon niet bezorgd, was niet ontvangen volgens OPD

op 13 oktober 2016 over OPD koeriersdienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9 sept heb ik bij tele2 mijn abonnement verlengd met een nieuwe Samsung S6 die 12 sept. bezorgd zou worden maar er kwam niemand na bellen met tele2 en OPD bleek dat mijn toestel er niet was, nogmaals OPD gebeld en werd zeer onvriendelijk door de tefoniste te woord gestaan.
Daarna een maand lang naar tele2 gebeld en gebeld maar het werd pas opgelost toen ik zei dat ik het abonnement niet meer wou en dat ik naar een ander zou gaan. bleek dat het toestel toch bij OPD was en word plotseling vandaag 13 oktober eindelijk bezorgd. een onbetrouwbare partner voor Tele2 vind ik en het doet hun naam geen goed misschien tijd voor een andere koeriersbedrijf gezien alle klachten

Gewenste Oplossing:

als alle afspraken worden nagekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OPD koeriersdienst over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bergra