Klacht: Telefoon na reparatie met rare plekken terug

op 29 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Bij dynafix de achterkant van mijn telefoon laten repareren.
Nog voordat ik de telefoon terug heb gebracht foto’s gemaakt omdat ik vaker heb gehoord dat dit bedrijf dingen slecht afhandelt.

Bij terugkomst telefoon blijken er nu rare plekken onder het glas te zitten. Met name om de speaker grille en de bovenste twee hoeken van het schermglas. (Ik ga er vanuit dat dit gebeurd is tijdens het verwarmen van de achterkant om de lijmlaag van het glas op de achterkant te verwijderen.)

Dynafix geeft aan dat dit onder de valschade valt en dat dit al zo was bij ontvangst van de telefoon.

Referentie nummer: iRMADRSA14028966

Ik ben tevreden wanneer de plekken onder mijn schermglas verwijderd zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 29 september 2016 om 13:09 geantwoord

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uw klacht is reeds besproken via Facebook met mijn collega. Ik kan u dan ook helaas geen ander antwoord aangeven dan mijn collega al gedaan heeft.

Wecare team Dynafix

Heeft op 29 september 2016 om 13:11 geantwoord

Er is nog steeds geen bewijs geleverd dat mijn telefoon met deze schade in ingeleverd. Zelf heb ik het bewijs wel.

Daarnaast (zoals ook vermeld met uw college) heb ik de telefoon voor reparatie ingestuurd. Waarom dan niet gerepareerd terug?

Alle klachten die gemeld zijn door DaveAEP