Klacht: telefoon met abonnement besteld, niks geleverd, provider int wel abonnementskosten

op 10 oktober 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Wij hebben een telefoon met abonnement afgesloten bij GSM web. Na ongeveer 3 weken kregen we een brief dat de aanvraag was afgewezen. Hierop hebben we een sim only abonnement afgesloten. Nadat we ingelogd hebben wij de provider, blijkt dat we 2 abonnementen hebben waarvoor we betalen. 1) het abonnement met telefoon (waarvan we geen telefoon en geen simkaart hebben ontvangen) en 2) het sim only abonnement. Inmiddels heb ik gemaild, 5x telefonisch contact gehad, meerdere malen de toezegging gehad dat eea geleverd wordt maar helaas: NIKS. Vanmiddag heb ik wederom een meneer gesproken die aangaf dat wij uiterlijk donderdag de telefoon met sim kaart kunnen verwachten. Bij mijn vraag of hij dit per mail kon bevestigen antwoordde hij ontkennend. U begrijpt dat ik van dit alles niks meer geloof, want vorige week is mij hetzelfde beloofd.

Of alles wordt geannuleerd of we hebben eind deze week ons toestel met bijbehorende sim kaart binnen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Armel