Klacht: Telefoon kwijt ?!

op 02 februari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 januari mijn telefoon op laten halen door koerier van Dynalogic. Toestel had valschade maar valt onder garantie van Vodafone Garant Plus. 13 januari komt de koerier een compleet ander toestel brengen. Op de homescreen stond een foto van iemand die ik niet ken en een pincodebeveiliging. Toestel meegegeven aan de koerier en gebeld met Dynafix. Het toestel zou vermist zijn en ik moest maar even afwachten. de 31ste krijg ik een mail met 1 vraag: wat is de kleur van uw toestel. Dit terwijl er gewoon een reparatierapport is gestuurd met een foto van mijn toestel. Vodafone verwijst naar Dynafix en Dynafix onderzoekt nog steeds. Dit terwijl ik E 180 verzekeringspremie per jaar betaal voor Vodafone garant om dit gezeur niet te hebben. En hoe kan je bijna drie weken bezig zijn met een onderzoek… Wat is dat voor een bedrijf?! Dit begint mij zo boos te maken dat je altijd maar van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Wat zou er gebeuren als ik een rekening niet betaal of het leentoestel niet teruggeef en dan gewoon zeg dat ik wel een onderzoekje doe.. denk dat ik binnen een week een dwangbevel in de bus heb.

Gewenste Oplossing:

Mijn toestel terug of compleet schadeloos gesteld worden, ik ga in ieder geval niet meer akkoord met een opknappertje

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Dynafix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 20 februari 2014 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte m.claus,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij samen met u naar een oplossing gezocht. Inmiddels zijn wij tot een overeenkomst gekomen en mogen wij uw klacht sluiten. Heeft u aanvullende vragen? Wij zijn uiteraard bereid ook deze voor u te beantwoorden!

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door m.claus