Klacht: telefoon komt nu al 2x geheel niet werkend terug van reparatie

op 06 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn nieuwe telefoon die ik net een paar dagen had is voor reparatie naar dynafix gestuurd omdat er een klein barstje rechtsboven in het scherm zat nadat hij heel zacht en ongelukkig met de punt tegen iets hards stootte. verder werkte de telefoon perfect. ik heb hem nog 2 dagen na de “stootschade” gebruikt en er was verder niets aan de hand, ik vond het alleen zonde omdat hij net nieuw was dus koos er toch voor het scherm te laten vervangen (nu spijt als haar op mijn hoofd) dus heb hem opgestuurd ter reparatie. na 3 weken kreeg ik hem eindelijk terug, ik moest €45 eigen risico betalen. het scherm was heel, maar de zijkant van de telefoon was op meerdere plekken gebutst en beschadigd aan de rechterkant (wat niet zo was toen ik hem opstuurde) en zodra de telefoon opgestart werd gaf hij een camerafout. camera deed helemaal niets en de telefoon liep helemaal vast reageerde nergens meer op. telefoon leeggehaald, updates voor het software gedaan (moest van de vodafonemedewerker) maar geen resultaat. de telefoon deed niet. dus WEER opgestuurd. de medewerker van de Vodafone winkel heeft een formulier ingevuld met heel duidelijk de klachten uitgelegd. telefoon was weer 2 weken weg. nadat ik hem had opgehaald deed de camera het en de beschadigingen en butsen waren weg maar nog steeds loopt hij constant vast en reageert nergens meer op. kan op alle knopjes drukken het scherm blijft zwart. ze willen nu dat ik hem WEER op laat sturen! Ik ga hier niet mee akkoord. Ik heb een goed werkende telefoon naar ze op laten sturen, en wat ze er ook mee gedaan hebben hij werkt nu niet meer. ik kan hem helemaal niet gebruiken, heb hier wel €45 voor moeten betalen en Vodafone schrijft lachend mijn dure abonnement kosten af en weigert verder ook met een oplossing te komen. er wordt nu gezegd dat deze problemen komen door de VALschade die ik zelf heb veroorzaakt. dit maakt me echt furieus! de telefoon is ten eerste niet gevallen maar heeft een klein stootje gehad en deed het daarna nog perfect. ze hebben hem daar ZELF gesloopt! op internet lees ik vele, vele klachten dat klanten op deze manier worden afgescheept. vaak wordt de term “waterschade” genoemd die de klant zelf veroorzaakt zou hebben maar dat kunnen ze met de S7 die ik heb niet natuurlijk niet gebruiken. bovendien wordt er nu steeds gezegt “ja dan had u voor de vervangende toestel service moeten kiezen” maar dat kon ik niet want dan werd mijn abonnement nog duurder en daar heb ik geen geld voor! ik vind dit echt een zeer kwalijke zaak!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik gewoon een nieuwe, goed werkende telefoon krijg. het toestel omruilen dus in de winkel zodat ik hem per direct eindelijk weer kan gebruiken. IK HEB EEN MOBIEL NODIG! ben zit nu al weken zonder.
Of ik wil dat mijn abonnement bij Vodafone ontbonden word, zodat ik over kan stappen naar een andere provider en daar een nieuw, werkend toestel krijg. Ik baal ontzettend dat ik nu weer 2 jaar aan Vodafone vast zit want ze helpen me totaal niet. terwijl toen ik mijn abonnement wilde verlengen ze uiterst hulpvaardig waren uiteraard. maar als er problemen zijn laten ze je in de kou staan terwijl HUN mede verantwoordelijk zijn. zij werken samen met dynafix!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen onder referentienummer 537632.
Daar uw klacht dubbel geplaatst is zullen wij de 2de klacht dan ook sluiten. Mocht u nog vragen hebben willen wij u vragen deze aan ons kenbaar te maken via de klacht met referentienummer 537632.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:39 geantwoord

Als een nieuw toestel niet mogelijk is, wil ik in ieder geval een vergoeding krijgen aangezien ik door jullie schuld straks in ieder geval 2 maanden een duur abonnement betaal voor een telefoon die ik niet kan gebruiken omdat hij kapot is gemaakt tijdens een reparatie die jullie uitgevoerd hebben. En ik wil mijn eigen risico terug!

Alle klachten die gemeld zijn door Bex