Klacht: Telefoon kapot terug gekregen

op 05 april 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Pascaline

6 maanden geleden - Mijn IRMA nummer is IRMAVODA14532964

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw klacht geregistreerd in ons klachtensysteem en zullen u hier binnen 48 uur een bevestiging van sturen. Uiteraard gaan we ons best doen om u binnen korte tijd van een reactie te voorzien. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Hierbij sturen wij u een bevestiging van het antwoord op uw klacht welke per mail is verstuurd. Zoals wij reeds aan u hebben bevestigd, hebben wij de volgende klacht in goede orde ontvangen: Sinds een jaar heb ik een abbonement van Hollandsnieuwe met een Iphone 5s. In het begin werkte deze prima, maar later begon ik problemen te krijgen met de batterij van het toestel, deze liep snel leeg ( na 2 uur gebruiken). Ik ben met dit probleem naar de vodafone gegaan waar ik dit abbonement ook heb afgesloten en zij hebben het toestel op gestuurd. Een paar weken later kreeg ik jet bericht dat er druk schade is geconstateerd en dat het dus niet onder de garantie valt en ik het dan zelf zou moeten betalen als ik het wil laten repareren, dit heb ik niet gedaan, omdat het mij veel te duur is en omdat ik nog maar een jaar met deze telefoon moet. Toen mijn mobiel weer terug kwam van dynafix ben ik naar huis gegaan en ik vond het wel jammer dat het niet onder de garantie viel, maar daar was helaas niks aan te doen en dat was logies, omdat het door drukschade komt. Een paar dagen naar het ontvangen van de telefoon wilde ik deze aan doen, maar ik kreeg geen reactie, helemaal niks. Hij wilde niet meer aan en het hielp ook niet als ik de telefoon aan de lader deed. Ik ben weer terug gegaan naar de Vodafone en zij vonden het ook niet normaal dat ik heb werken op heb laten sturen en dat hij dat helemaal kapot weer terug komt, Vodafone heeft de telefoon weer opgestuurd, maar daar is niks goeds uit gekeomen, dynafix verteld weer het zelfde, dat het mijn schuld is vanwege de drukschade. Ik was en ben het hier niet mee eens dus ik heb naar Hollandsnieuwe gebeld, geen oplossing, ik heb naar dynafix gebeld en zij hebben mij gezegt dat ik een mail moest sturen met het probleem, vervolgens heb ik gelijk een mail gestuurd naar Dynafix, het enige wat ik daar op terug kreeg was, dat zij drukschade hebben geconstateerd en dat zij mij daarom een prijsopgave hebben gestuurd en dat het dysplay van mijn toestel al los zat. Daar op heb ik weer meer mails gestuurd, maar steeds krijg ik weer het zelde antwoord over het display dat deze al los zat, dus het komt er eigenlijk op neer, dat het door mijn display komt dat mijn telefoon het niet meer doet, nadat zij er naar gekeken hebben. Ik heb geen idee wat ik nu nog zou kunnen doen, Hollandsnieuwe, Vodafone en Dynafyx hebben allemaal geen oplossing voor mij en ik betaal nu dus nog een jaar voor een telefoon die ik niet eens kan gebruiken. Gewenste Oplossing Ik zou zeer te vreden zijn als ik een nieuw toestel kan krijgen of dat mijn abbonement word stop gezet Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij uw zaak onderzocht. Tijdens de eerste reparatie heeft de monteur al geconstateerd dat het display los zit en geen beeld gaf. Met deze reden werd er een prijsopgave voor omruil opgemaakt waarbij is gekozen voor "ongerepareerd retour". Hierna is het toestel wederom aangemeld met de klacht dat het toestel nu helemaal niets meer zou doen. Daar dit tijdens de eerste reparatie ook al werd geconstateerd door de monteur werd er wederom een prijsopgave opgemaakt. Deze prijsopgave is vervolgens beantwoord met "ongerepareerd retour" waarna het toestel retour is gezonden. Daar de opgegeven klacht al aanwezig was tijdens de controle van de eerste reparatie werden beide prijsopgaves terecht opgemaakt. Wij kunnen uw gewenste oplossing voor een nieuw toestel dan ook niet honoreren. Tevens zijn wij geen provider. Wanneer u uw abonnement wilt wijzigen of stopzetten dient u dit met uw provider te bespreken. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 mei 2017 om 12:31 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Pascaline