Klacht: Telefoon kapot terug gekregen na reparatie

op 07 mei 2020 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Accu laten vervangen van mijn telefoon, krijg ik een telefoon met een kapot scherm terug.
Vervolgens hebben ze nog de arrogantie om te beweren dat ik de telefoon zo heb ingeleverd.

Gewenste Oplossing:

Nieuw scherm of vergoeding van schade

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 mei 2020 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.

Uit onze gegevens blijkt dat u de klacht omtrent het beeldscherm reeds kenbaar heeft gemaakt bij de klantenservice. Om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen dienen wij een geldige kassabon te ontvangen. U kunt uw toestel met de kassabon opnieuw aanmelden. Zodra dit is gebeurd kunnen wij de verdere afhandeling in gang zetten.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynafix

Alle klachten die gemeld zijn door SamsungS8Dynafix