Klacht: Telefoon kan niet meer aan

op 19 oktober 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Sinds vanmiddag gaat mijn telefoon niet meer aan. Toen ik de telefoon in de oplader deed kreeg ik een blau lintje te zien inblaast van een rode. Ik heb geprobeerd de aan knop in te drukken maar niets helpt. Hoe krijg ik mijn telefoon aan?

Als ik mijn telefoon weer aan krijg en de telefoon het weer volledig doet

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte Nairah schippers, Vervelend om te horen dat uw telefoon niet meer aan gaat. Een blauw ledje wil in dit geval slechts zeggen dat de batterij volledig is opgeladen. Een medewerker van ons serviceteam zal u zo spoedig mogelijk contacteren, om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Acer Serviceteam

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte Nairah Schippers, Wij hebben meerdere malen geprobeerd om contact met u op te nemen, maar helaas hebben we nog geen reactie van u mogen ontvangen. Graag zou ik u willen vragen om contact met Acer op te nemen via telefoonnummer: 0900 2020767 (80 cent/gesprek). U kunt ook aangeven in een reactie op dit bericht, wanneer het u schikt als wij contact met u opnemen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Serviceteam

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 07 november 2016 om 11:14 geantwoord

Geachte Nairah Schippers,

We hebben in de tussentijd u een aantal keer proberen te contacteren. Ook hebben we u een aantal emails gestuurd. Helaas hebben we geen reactie terug mogen ontvangen. We gaan er dan ook van uit dat uw klacht niet meer aan de orde is. We zullen deze klacht sluiten. Mocht u toch nog problemen ondervinden met uw toestel, dan kunt u gerust contact opnemen via 0900-2020767 (80 cent/gesprek), of u kunt reageren op een van onze e-mails.

Acer Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door Nairah schippers