Klacht: telefoon geen verbinden

op 04 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo ziggo, vanaf vrijdag heeft mijn schoonvader 85jaar slecht terbeen ,geen telefoonverbinding,hij heeft een alarmknop voor zijn verzorging als hij hulp nodig heeft ,wij hebben al zeker 10x gebeld naar ziggo voor eeen oplossing maar niks ,wij zijn al 5dagen en nachten bij hem, vandaag van jullie kant is aangegeven dat het is opgelost maar niks ,wij hebben nu ggen groot probleem ,los dat nu tot OP, ,groet Hans van dijk 06-51260583

Gewenste Oplossing:

ALS HET IS OPGELOST

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hvd1961