Klacht: Telefoon en Internetfunctie’s werken niet

op 19 februari 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Al bijna 3/4 weken in contact met Apple omtrent het slechte bereik van mijn iPhone 8. Allerlei analyses moeten uitvoeren op mijn telefoon, de een nog gekker dan de ander. Gelukkig ben ik handig met computers, maar anders was dit een groot drama geweest voor een leek.

Vervolgens stelt een medewerker, nadat ze blijkbaar de fout niet kunnen vinden, of ik ‘even’ een simkaartje van iemand 1/2 dagen leen, om te kijken of het misschien dan wel werkt. Wat is dat voor oplossing?

Na het gesprek vertelt de mederwerker mij morgen terug te bellen. Ondertussen een paar dagen verder, geen gehoor meer.

Net Apple opnieuw gebeld en erop gestaan dat ik nu een reparatie wil. Mederwerker zegt; Als onze technische dienst het probleem niet kan reproduceren, zul je hem gewoon weer terug krijgen.. Ik denk dat ik gek word.

Nu moet ik weer een week wachten totdat de resultaten binnen zijn van alle analyses die richting Apple zijn gestuurd. Zit je dan meer dan een dikke maand, thuis, met je telefoon van €1300,-. Die niet eens kan bellen of internetten.

Ik hoef geen nieuwe telefoon, althans, dat is niet mijn intentie. Er zitten geen krassen op, dat ding is ook nog niet gevallen. Hij is nog helemaal nieuw.

Ik wil gewoon dat ze adequaat reageren, beter gezegd, dat ze in elk geval reageren.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sankel