Klacht: Telefoon doet het niet

op 16 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

24 juni werd 7 juli aansluiten . Ergernis 1. Dan doet je huistelefoon niet. De modem slecht aangesloten en stond gewoon vd tv! Gebeld.. FC niet betaald… er zou aan gewerkt worden. De tweede FC wel betaald. Dan word je toch afgesloten en gedwongen eerst te betalen. Denk je dat je wordt aangesloten als je per ideal betaald? Nee hoor… je mag eerst 5 dagen wachten. En dan maar hopen dat je telefoonaansluiting wordt afgehandeld waar je wel voor hebt betaald al die tijd. Zit al bijna 3 maand zonder.

Een redelijk geld terug aanbod voor de geleden lasten en dat tele2 eens klantvriendelijk moet worden want dat is men niet hoor als er problemen zijn. Dan had ik beter bij ziggo kunnen blijven. Verder de mogelijkheid invoeren direct aangesloten te worden wanneer men heeft betaald. Zelfs de tv doet het volledig niet!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maureen1972