Klacht: Telefoon binnen garantie termijn retour verzonden

op 29 juli 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Op 7/6/2017 heb ik een Microsoft Lumia 650 besteld. Deze telefoon gaf binnen 3 weken de geest, eerst strepen op het scherm en vervolgens deed niets het meer. We hebben de telefoon, waarop geen krassen en breuken zichtbaar waren, retour verzonden volgens instructies. Eerst wilden we de telefoon in de belsimpel winkel in Amsterdam inleveren, maar dat kon daar niet. De telefoon is daar wel bekeken door verkoper, hij heeft niets geconstateerd en in de computer een melding gedaan dat we de telefoon retour willen sturen wegens niet functioneren.
Na 10 dagen niets gehoord te hebben ontvingen we een mail of we tevreden waren met de afhandeling.
Nou nee dus, nog niets gehoord dus gemaild dat we in afwachting waren van nader bericht.
Dinsdag 25/7 nam de reparatiedienst contact met ons op dat er een scheur in het scherm was geconstateerd, niet zichtbaar, maar aan de achterzijde oid en dat daarmee de garantie was vevallen. Ik meldde dat dit onmogelijk was, heb een cover en screen protector besteld bij hen. Helaas kan ik niet bewijzen dat de telefoon in prima staat de doos in ging. Na een lang gesprek waarin ik om mijn geld retour vroeg, heb ik een hogere leidinggevende aan de lijn gekregen die mij morgen (gisteren dus) terug zou bellen over een mogelijke oplossing. Nog niets gehoord en geen oplossing ontvangen. Ik ben zeer ontevreden over de service en slogan ‘tot het uiterste voor jou’.

Ik wil het aankoopbedrag retour, heb een ondeugdelijke telefoon ontvangen die binnen de garantietermijn stuk is gegaan. Daarnaast heb ik 18,90 aan een cover en screenprotector uitgegeven, die zijn nu niet meer bruikbaar. Ik heb ook uit nood een ander toestel aangeschaft want dit duurt veel en veel te lang.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 04 september 2017 om 16:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jsluijmers