Klacht: Telefoon beschadigd en niet gesloten retouw

Fikri Amrani op 08 december 2021 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn toestel tijdens garantie termijn opgestuurd via samsung naar dynafix. Telefoon kan niet gemaakt worden volgens hun is die in een magnetron terecht gekomen wat ik niet heb.
Telefoon retour terug gekregen niet dicht gapend front en beschadigd behuizing duidelijk tijdens het openen van de telefoon contact gehad met dynafix op hun verzoek weer terug gestuurd om het probleem te verhelpen. Krijg ik mijn tel weer terug is er niks aan gedaan en gewoon weer retour verzonden. Een hele kwalijke zaak en vraag mij nu echt af of de beschadeging door de zogenaamde magnetron daadwerkelijk de oorzaak is en niet door hun is veroorzaakt om door dit als excuus te gebruiken om er onder uit te komen. Ik wil mijn telefoon in goede staat retour en niet gapend en beschadigd

Retour gestuurd weer terug gekregen met het zelfde probleem en een service brief dat er niks aan gedaan word

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Graag ontvangen wij het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie dan wel het toestel waar dit om gaat. Dan kijken wij graag mee naar uw case. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynafix

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fikri Amrani