Klacht: Telefoon

op 13 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben samen met 3 vriendinnen op vakantie geweest naar het gold city hotel in Alanya. We kwamen aan op Antalya. Eenmaal op het vliegveld bleek er een koffer kapot. Dit hebben we gemeld bij het vliegveld. Er werd daar om een id-kaart gevraagd voor gegevens. Toen ze klaar waren met die gegevens is de desbetreffende id-kaart niet teruggegeven. Daar kwamen we bij het hotel achter. Wij belden Neckermann om te vragen of er iets was wat er voor ons gedaan kon worden, zodat wij het terug konden krijgen, zonder €180 kwijt te zijn aan een taxi. In eerste instantie kon dit niet. Later werd gezegd dat we met een transfer konden meegaan die 2 dagen later ging. We hebben het vliegveld gebeld en die zei dat dit niet mogelijk was, omdat de id kaart maar een dag vast gehouden mocht worden. We besloten terug te bellen naar Neckermann en legde de situatie uit. Toen ik vroeg of jullie echt niets konden regelen met het vliegveld of met een transfer, omdat jullie daar meer invloed op hebben dan 4 meisjes van 17 en 18, hoorde ik eerst geroezemoes in een andere taal. Ik verwachtte dat er een antwoord in het Nederlands zou komen, maar in plaats daarvan werd de hoorn er zonder pardon opgegooid. Ik vind het ronduit asociaal dat personeel zo omgaat met klanten. Het kan best zo zijn geweest dat jullie niks voor ons konden betekenen, maar dit had gewoon gezegd moeten worden en er had niet zomaar opgehangen mogen worden.

we zijn de hele dag bezig geweest om te regelen hoe we de id kaart terug konden krijgen. De oplossing kwam pas om 2:30. Hierdoor hebben we deze dag niet gehad en willen we 1/8e van het bedrag terugvragen. Wat uit komt op €158. Plus de gemaakte kosten omdat we zelf mobiel naar het vliegveld moesten bellen. Wat €19,80 is.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 14 juni 2016 om 07:31 geantwoord

Beste heer/mevrouw , wat vervelend om te horen dat u zo'n vervelende ervaring heeft gehad aan het begin van uw vakantie. Wij kunnen ons voorstellen dat dit geen fijn begin is geweest. Graag ontvangen wij uw reserveringsnummer zodat wij uw melding in behandeling kunnen nemen.
Met vriendelijke groet, Customerservice Neckermann Reizen

Heeft op 20 juni 2016 om 11:38 geantwoord

Mijn reserveringsnummer is; 04 NVN 84558612 AYT 1

Sorry voor de late reactie
Er is tot nu toe nog geen oplossing daarom ga ik nog niet akkoord.

Alle klachten die gemeld zijn door EsraJulia