Klacht: Telefonische hulpdienst instellingen e,d

op 16 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al zo’n drie maanden geleden geklaagd over mijn media box. Nu is er geluisterd en is er een nieuwe gestuurd. Maar na enige discussie over aansluitingen. Is afgelopen week bezorgt en wilde ik hem aansluiten. Normaal geen punt daar ik dit al vaker gedaan heb. Maar het apparaat weigerde. Gereset en wederom geen signaal op tv. Bellen en wordt wederom met een bijdehand callcenter dame verbonden. Weer over de aansluitingen discussie, en de opdracht van u moet de kabels eruit halen en op andere manier weer eraan doen, Aangegeven dat de aansluitingen zijn gedaan door monteur van UPC. En ook altijd gewerkt hebben. Volhouden dat het aan de kabels ligt en niet aan het kastje. Erg brutaal te woord gestaan wat ik ook aan haar heb aangegeven. Ze luistert niet. Gesprek beëindigd en het maar weer eens geprobeerd de kabels na te kijken en alsnog te proberen. Weer aangezet en gewacht maar niets dus. Inmiddels twee uur later weer het oude kastje ertussen gezet en deze werkte wel op het signaal. Weer bellen dus en ook deze medewerker begint ook weer over de bekabeling en allerlei technische zaken waar ik geen verstand van heb. Advies een monteur sturen die wel betaald zal moeten worden indien het niet aan de apparatuur zou liggen. Ondertussen de hele middag kwijt en in de avond geen Netfix meer welke ik wilde gaan kijken. Vrijdag is de monteur geweest waar ik om 08.00 uur voor moest opstaan daar ik een slechte nachtrust heb. Monteur die kwam was erg vriendelijk en begripvol voor de situatie. Bekabeling gemeten. WAS DUS GOED!! . Stroom doorgemet OOK GOED. HET NIEUWE KASTJE GETEST EN DEED NIETS. !!!
EEN ANDER KASTE UIT ZIJN AUTO GEHAALD EN HET LEED WAS GELEDEN,
.AL met al vele uren kwijt , en het gevoel niet begrepen te worden.
Eigenwijze bejegening aan de telefoon waarbij er ook nog getracht wordt aanbiedingen te verkopen.
Ben met pensioen en begonnen te bezuinigen en ben bij Ziggo alweer op het oude niveau van een paar jaar geleden. Tweede extra kastje ingeleverd daar ik hier ook geen Netfix op kon zien. Ook 5 euro weer eraf. Na drie maanden van gestrest tv kijken ivm uitvallen geluid en beeld om de haveklap werkt het nu weer en hoop ik dat dit ook zo blijft. Zo niet dan ga ik echt wel over naar KPN of zo maar ben ik wel klaar met Ziggo.

Indien u met een redelijke tegemoetkoming komt zal ik zoals vele jaren wel klant blijven. Mijn stress en vele uren wachten hebben mij in ieder geval niet goed gedaan.
In afwachting op een positieve reactie wens ik jullie toch veel succes in de toekomst, en houd rekening dat klanten ook graag serieus worden genomen. Zeker met ouderen die met de moderne techniek niet zijn op gegroeid.

Datum van contract maar willekeurig ingevuld maar weten jullie wel.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door theo-en-ans