Klacht: telefonisch verkeerd voorgelicht

op 09 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 22 mei 2017 heb ik het onbeperkt bellen van mijn pakket beëindigd, toen is mij verteld dat ik € 54,00 per maand zou gaan betalen, dat was prima.
Op 23 juni 2017 ging onze modem kapot, ik heb toen gebeld om ongeveer 20.15 uur met Ziggo om te melden dat mijn internet en telefonie het niet meer deden. Diegene die ik aan de lijn had (weet helaas zijn naam niet meer) vertelde mij dat de modem kapot was en dat wij een nieuwe konden krijgen. Een horizon box met modem erin voor maar € 52,00 en dan zouden we ook nog gratis Netflix krijgen.
Ik heb het nog gezegd, dus dan krijgen we voor minder geld meer aangeboden én Netflix gratis?
Ja zei die meneer, dat komt omdat wij al lang hetzelfde abonnement hebben en dat dat nu goedkoper is. Ik zei toen nog, dus dan kan ik Netflix opzeggen, dat scheelt weer € 9,00 per maand. Ja zei hij toen.
Nu krijg ik een bevestiging waarbij mijn telefonie helemaal is opgezegd, dat kan gebeuren, miscommunicatie, maar dan was het maandbedrag al € 58,00. Hoe kan dat, mij was verteld € 52,00.
Nu heb ik afgelopen woensdag met de klantenservice van Ziggo gebeld en mijn verhaal gedaan (zoals hierboven beschreven) en toen hoorde ik dat ik helemaal geen gratis Netflix heb, alleen een app zodat je je met je eigen account kunt aanmelden op de tv. ik hoorde ook dat als ik weer bellen in mijn pakket heb dat ik dan € 62,00 per maand moet betalen. Hoe kan dit, wat heb ik dan extra gekregen waardoor ik € 8,00 per maand meer moet betalen?
Ik ben het hier niet mee eens en wil dan ook mijn oude abonnement terug van € 54,00 per maand.
Ik weet dat alle prijzen zijn zonder de € 2,55 verhoging die per juli ingaat.
Graag zou ik hierover een reactie en een oplossing ontvangen van U.

Monique Feijer

Wij zijn prima geholpen toen wij problemen hadden met het internet, de box met de modem erin kwamen op 26 juni 2017, helaas hadden we toen geen internet. Gelijk gebeld met Ziggo, en de jongen die ons toen te woord heeft gestaan heeft goede afspraken gemaakt met ons om zo snel mogelijk weer te zorgen dat wij internet hadden. Dit was uiteindelijk woensdagavond, maar de begeleiding erbij vond ik zeer prettig, want dat gaf ons het gevoel dat Ziggo er serieus mee bezig was.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquefeijer