Klacht: Telefonisch stalken

op 19 juli 2012 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Tijdens mijn vakantie ben ik meer dan 20 keer !!!!!!! gebeld door een callcentre terwIjl ik ingeschreven sta in het bel-me-niet-register met o.a. mijn mobiele nummer waarop ze steeds belde. Door het tijdsverschil hebben ze steeds ’s machte gebeld terwijl mijn telefoon dan op ‘stil’ stond. Op moment dat ze de VoiceMail kregen werd er weer opgehangen. Resultaat: ik wordt ongevraad gebeld en moet de kosten zelf gaan betalen. Dit is onacceptabel en tevens ongeoorloofd als je ook ingeschreven staat in het register om niet gebeld te worden. Zojuist de dame wel live gesproken wat dus weer extra belkosten voor mij meebrengt dankzij de Staatsloterij!

1. Vergoeding van de belkosten die ik ongevraagd gemaakt heb!
2. Nooit meer gebeld worden!

Bericht van Staatsloterij

5 jaren geleden - Naar aanleiding van uw feedback op onze website wil ik u graag de volgende toelichting geven. De Staatsloterij past het Bel-me-niet register toe in alle gevallen waarin dat is vereist. Wanneer u bent ingeschreven in het Bel-me-niet register zullen wij u nooit bellen, tenzij: - U een klant bent (geweest) van de Staatsloterij - U zelf heeft aangegeven dat wij u mogen bellen voor een aanbod om mee te gaan spelen. Dit kan bijvoorbeeld wanneer u op internet een enquête invult en in een vraag aangeeft een telefonisch aanbod te willen van de Staatsloterij of na de enquête aanvinkt dat wij u mogen bellen. In deze gevallen is het toegestaan u telefonisch te benaderen ondanks dat u in het Bel-me-niet register staat. Om er voor te zorgen dat u niet meer ongevraagd gebeld wordt door bedrijven waar u klant bent (geweest), kunt u gebruik maken van uw Recht van Verzet. Als u uw gegevens wilt laten blokkeren voor de Staatsloterij dan kunt u hiervoor een email sturen aan klantenservice@staatsloterij.nl Vermeld hierbij uw naam en adresgegevens en uw telefoonnummer. Wij verwijzen u voor verdere toelichting graag naar ons privacy statement: https://www.staatsloterij.nl/cspublish/Satellite/Staats/privacy#paragraph12 Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 - 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Maaike Treebusch Klantenservice Staatsloterij

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 20 juli 2012 om 10:02 geantwoord

Klant mail gestuurd met uitleg, zie reactie

Alle klachten die gemeld zijn door tvdpoel