Klacht: telefonisch onbereikbaar

op 16 december 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag twee maal proberen te bellen met de NS Klantenservice. De eerste keer (rond 16.30 uur) stond ik twaalf minuten in de wacht en toen ben ik maar gestopt met luisteren naar het bandje. De tweede maal (rond 18.15 uur) stond ik tien minuten in de wacht en wederom ben ik maar gestopt. Dit wordt niets.
Ik belde en mail nu om wat er gebeurd is in de stoptrein 2163 (?) van 16.31 uur van Maarssen naar Utrecht CS. COntrole van je kaart komt vaker voor maar wat er toen gebeurde kan ik slechts beschrijven als het afreageren van zijn frustratie op een passagier. Mijn foto is goed zichtbaar in het mapje maar of ik het kaartje uit het maoje kon halen. Ja door het de wijze waarop het was dichtgemaakt kapot te scheuren. Moet ik dat elke dag doen. Nee. Ik reis dagelijks met de trein en zijn collega’s leggen hem gewoon op het mapje. Maar nee. Het moet waaruit want zo kon hij de foto zien. Keek de man met de rode bril, Neel De conclusie mag u zelf trekken.

Als u bereikbaar bent binnen een tijdspanne die zodanig is dat je niet neerlegt uit moedeloosheid en personeel dat respect vraagt door het te geven

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pa Bas