Klacht: telefonisch niet tot slecht berijkbaar

op 09 juni 2017 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere keren na babypark kesteren gebeld en te vergeefs aan de lijn gehad. Eenmaal dan 1x aan de lijn te hebben gehad werd de verbinding verbroken en kon daarna hen niet meer te pakken krijgen.

Gewenste Oplossing:

Dat zij op zijn minst deze klacht serieus nemen en dit schriftelijk te laten weten dat zij hier wat mee gaan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Babypark

Heeft op 10 juni 2017 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Bimalka Vorderman,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Zoals zojuist telefonisch besproken plaats ik hier een reactie op het door u gemelde bericht.

We vinden het erg vervelend om te lezen dat u ons meerdere keren niet te pakken heeft gekregen.
Onze excuses voor dit ongemak.

De drukte aan de telefoon is niet altijd te overzien en om die reden bestaat er een kans dat er soms wat langer gewacht moet worden.
We begrijpen dat het vervelend is, maar hopen ook op uw begrip.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Babypark

Alle klachten die gemeld zijn door vorderman