Klacht: Telefonisch niet bereikbaar

op 14 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op de door Selektvrachtbriefjes achtergelaten gele briefjes stond vermeld dat er niemand thuis was. Dit was overigens wel het geval, maar mijn moeder zit in een rolstoel en heeft wat meer tijd nodig om bij de ontvangstmelder te komen. Ik heb daarom het telefoonnummer 0499-490911 gebeld op meerdere momenten tussen 9-17 uur op verschillende dagen. Er wordt echter in het geheel NIET opgenomen. Ik vind de bereikbaarheid dan ook beneden alle peil.

Gewoon zorgen dat de telefoon opgenomen wordt. Dan had ik kunnen doorgeven dat de bezorging van het pakje op nr. 22 afgegeven kon worden door via de voorzijde van het appartementengebouw naar nr. 22 toe te lopen ipv op de centrale bel te drukken. Mocht dat niet lukken bevindt zich vlak naast nr. 22 een zorgprogramma waar altijd toegang is en waar dit pakje ook gewoon afgegeven kan worden.
06-47942423

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 juli 2012 om 15:11 geantwoord

De klacht is in behandeling genomen. Wij hebben het verzoek van de klant doorgezet naar het depot met her verzoek hier voortaan rekening me te houden.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door WimKompier