Klacht: Telefonisch contract

op 14 februari 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben heel dom geweest. DTG geeft mij telefonisch een contract aangesmeerd. Ik wil deze nu vroegtijdig opzeggen maar dit lijkt niet te kunnen. Gezien ik telefonisch toestemming heb gegeven en een bevestiging van hun heb gekregen, kan ik er niks meer aan doen. Maar ik ben alles behalve blij met de manier waarop ze hiermee omgaan. Kan mijn contract toch nog ontbonden worden gezien ik geen schriftelijk contact van mij uit heb gehad?

Gewenste Oplossing:

Als het probleem is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 15 februari 2018 om 08:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bechger,

Na uw klacht van 14 februari 2018 heb ik het contract voor u per vervaldatum beëindigd. In eerdere telefonische gesprekken op 13 en 14 februari 2018, hebben we u hierover al geïnformeerd. Ik stuur u straks nog een e-mail met de bevestiging van de opzegging met daarin de einddatum.

Met vriendelijke groet,
Sven

Alle klachten die gemeld zijn door DeWebsiteMevrouw