Klacht: Telefonisch contact niet mogelijk

op 05 juli 2016 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Internet-bikes valt onder T.O.M. bv, een prijsvechter. Voorbouw voor fietsvork bestelt, schroefdraad blijkt kapot, T.O.M. gaat er automatisch vanuit dat de klant het heeft kapot gemaakt. Dus voorbouw en verzendkosten zijn voor mijn rekening. Telefonisch contact is NIET mogelijk, je krijgt uitsluitend e-mails met hun regels. Ook is de service waardeloos zoals dat de klant moet aantonen dat het product is verstuurd, en bij de vraag of het kapotte product kan worden verstuurd, ontbreken 3 onderdelen. Op deze manier wordt het een dure zaak om het onderdeel nog bruikbaar te maken.

Dat T.O.M bv. een telefoonnummer beschikbaar stelt zodat kwesties in redelijkheid worden opgelost.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat internet-bikes.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

internet-bikes.com

Heeft op 11 juli 2016 om 07:35 geantwoord

Dag Sergo,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het om een defecte stuurvoorbouw gaat. Wanneer je een gehele bestelling retourneert, of in het geval van garantie, vergoeden we de retourkosten hiervan. Ik ga direct intern kijken wat er specifiek in dit geval aan de hand is zodat we dit voor je kunnen oplossen.

Excuses voor het ongemak.

Heeft op 11 juli 2016 om 16:53 geantwoord

Er wordt volgens mij geen tel. nummer beschikbaar gesteld door T.O.M. bv

Alle klachten die gemeld zijn door panhard2